رئیس جهادکشاورزی ایلام گفت: واحد های نانوایی استان از لحاظ کیفیت و کمیت پخت نان، رعایت ساعت کاری و موازین بهداشتی در قالب ۱۰ اکیپ گشت مورد بازرسی قرار گرفتند.

بازرسی واحدهای نانوایی ایلام در قالب ۱۰ اکیپ گشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس سعید طاهری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام، شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای دستور و تاکید رئیس کل محترم دادگستری استان و همچنین مصوبات شورای آرد و نان استان به ریاست استاندار محترم، به منظور صیانت از حقوق عامه و مطالبه به حق مردم پایش و بازرسی  واحدهای نانوایی شهر ایلام به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا امروز پنجشنبه مورخ ۶ مهرماه ۱۴۰۲ با استفاده از توان و ظرفیت حداکثری بازرسی در قالب ۱۰ اکیپ گشت در معیت مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان، بازرسین جهاد کشاورزی و بسیج اصناف، کلیه واحدها از لحاظ کیفیت و کمیت پخت نان، رعایت ساعت کاری، موازین بهداشتی و غیره مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفتند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام ادامه داد: در این راستا برای ۲۰ واحد نانوایی به دلیل تخلف کم فروشی و عدم رعایت ساعت کاری اخطاریه صادر که پس از طی فرآیند قانونی پرونده نامبردگان برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.

وی یادآور شد: شایان ذکر است امر بازرسی و پایش نانوایی ها بطور مستمر و بی وقفه در طول ایام هفته از شنبه تا جمعه در ۳ نوبت پخت توسط بازرسین انجام می گیرد.

طاهری تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۸۸۹۰ بازرسی موردی، ۲۶ بازرسی در قالب گشت مشترک با حضور نماینده فرمانداری، اداره کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و بسیج اصناف انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال تعداد ۳۳۷ مورد پرونده تخلف و یک پرونده قاچاق تشکیل که از میزان یاد شده ۲۸۵ فقره منجر به صدور محکومیت شده است و مابقی در حال رسیدگی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره ۱۲۴ اداره صمت و یا ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی تماس حاصل نمایند.

پایان پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.